this dream was not supposed to break

Ikväll får jag besök av elin och emma :)
Jag hade planerat att några fler skulle komma och att vi kunde sjunga singstar och dansa
men nu kunde bara två av mina vänner ställa upp.
Singstar-kvällen får vänta.

Nu har jag beställt biljett till skogsröjet.
Jag var tvungen att bställa på internet eftersom de var slut i affären.
Nu har jag tydligen fått en streckkod som ska skrivas ut och tas med till entrén.
Det kommer bli något krångel, jag lovar!
Men jag ska fan in eftersom de har dragit 365 kr från mitt kort.
Inte har jag någon skrivare inkopplad till datorn heller så nu ska jag till mamma och skriva ut "biljetten".
När jag ändå är där ska jag passa på att äta middag nu när jag bor själv.
TJAO!
/S


Kommentarer
Postat av: sofie zetterberg

jo men lycka till med biljetten du :) hahaha!

2008-08-29 @ 21:31:27
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0