you are not the first, you know

Fan vad roligt jag hade igår!
Sandras kompisar kom över vid åtta och strax innan tio tog vi t-banan in till stan :)
Sedan var kvällen igång!
Vi gick till club toxic, där vi förövrigt stod på gästlistan och fick gå före i kön.
Det var smockat med folk och jag hade verkligen jättekul.
Lite mer drag än vad det är här i stan. Höhö.
Kvällens misstag var mina skor.
Vafan tog jag pumps för när jag visste att jag skulle dansa som en idiot?
Det är lätt att vara efterklok och smärtan i fötterna påminner mig om att aldrig göra om det.
Toxic stängde klockan 03 och då gick vi mot bussen som skulle ta oss tillbaka till Bredäng och mina madrasser.
Självklart missade vi vår buss och fick ta en annan som inte gick enda hem till sandra.
Det blev en promenad genom mälarhöjden tillsammans med sandra och fyra av hennes killkompisar, otroligt härliga killar :)
Sightseeing för hela slanten, "här bor robert gustavsson", "här har jag spytt".
Kan ju meddela att jag gick barfota hela vägen hem!
Men det var det lätt värt, sjukt rolig kväll med mycket folk :)
Bilderna kommer upp imorgon.

Idag var det inga hastiga rörelser som gällde.
På grund av oroliga föräldrar blev vi väckte halv tio imorse och det uppskattades inte.
Innan jag åkte hem idag gick vi till kungsan och lyssnade på Erik Hassle som sjöng.
Jag älskar hans röst och låten hurtful ger mig gåshud.
Han är en ny favorit.
/S


Kommentarer
Postat av: sandra

tack för en galen vecka med dig både i k-holm och i sthlm :) <3

2008-08-15 @ 02:47:49
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0