I need a miracle

Utgången igår gjorde inte min förkylning bättre, attans.
Jag har hostat hela morgonen men det brukar lugna ner sig under dagen.

Igår var vi på lagfest hos gyllenkvist.
Okej, vi spelar inte i laget men vi var välkomna iaf :)
Kvällens entertainer var robin och herregud vad han höll på,
man blev ju trött bara av att kolla på honom!
Altanen förvandlades snabbt till ett dansgolv och grannens tomt till spyhink.
Jag nämner inga namn.
Jag har kommit till det stadiet när jag inte behöver visa leg längre:
"dig känner jag igen, välkommen"
Nu kan det inte vara långt kvar till gratisdrinkarna.

Det var ovanligt mycket folk ute igår och det var alltid något att hålla koll på,
vem sa att katrineholm var en tråkig stad där det aldrig händer något?
Alexandra tappade bort sitt bankomat kort, trodde vi, tills vi hittade det i hennes bh.
Det var ett lyckligt ögonblick som firades med kebab :)
Sen fick hon för sig att hon skulle gå hem till floda mitt i natten men jag hoppas att hon inte genomförde sina idéer.
Alexandra, hör av dig så jag vet att du är okej!

Ikväll ska jag hem till emma på kräftskiva :)
Visserligen ska jag inte äta kräftor men kräfthatt är ett måste!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0