you’re so hypnotic on my heart

Utomhusbio ikväll och inget regn, tack.
När solen ändå har strålat i två veckor kan den ju lika gärna fortsätta.

Igår blev det kebabtallrik i stadsparken tillsammans med kajrocken.
Fast vi satt inomhus eftersom regnet skulle jävlas.
Kvällen slutade på krogen och jag gjorde av med för mycket pengar.
Så jävla ovärt, knappt en kotte ute.
Aja, shit happends så att säga.
Det enda roliga var att toaletterna på nisse's inte sitter fast i golvet.
Om man luter sig åt ena hållet så följer hela toaletten med.
Inte bara sitsen utan hela toaletten.
Man ser hur de har försökt limma dit stolen i golvet, idioter.

Jag funderar på att locka mitt hår.
Jag har ändå inget att göra.
Om jag lockar det måste jag ha det hela kvällen och tänk om det blir fult?
Jag har redan tvättat håret en gång idag så jag pallar inte tvätta det igen.
Om det blir fult vill man ju gärna tvätta bort lockarna.
Aja, jag får se hur jag gör.
/S

lååångt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0