flashback

Det blev en lyckad eftermiddag i Norrköping med Emma.
Jag åkte dit för att verkställa tre saker:

- köpa julklappar
- äta chickenkebab
- Darins skivsignering

Jag hann med alla saker så jag är nöjd.
Emma är nöjd med sina skor som hon köpte.
Nu har jag köpt nästan alla julklappar, bara några kvar.
Och chickenkebaben var lika god som vanligt, en aning snålt med sås bara.
Självklart köpte jag Darins senaste album.
Har man de tre tidigare kan man inte bara skita i att köpa fjärde.
Plus att jag har det signerat, jag är cool.
Jag är medveten om att jag troligtvis var den äldsta i signeringskön men någon måste ju vara det också.

Nu har jag poppat ihop 27 påsar med popcorn.
Jag har haft på tusen kilo salt så de ska smaka lite iaf.
Nu ungar är det bara att handla på, 5 kr/påsen.
Hanna, skicka med Frida mycket pengar.
/S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0