man vet inte vad man har först man förlorar det

Dagens horoskop enligt Metro.
Tvillingarna 21/5 - 21/6
När olyckan väl är skedd vet man hur man skulle betett sig,
försök att dra lärdom av dina misstag.

Nu kommer det sjuka.
Jag och pappa skulle cykla ner på stan för att köpa en bingolott.
När jag hade hämtat min kebabtallrik igår ställde jag cykeln i cykelstället, olåst.
När jag kom ut imorse var cykeln borta. Snodd.
Olycka, skulle ha låst den...
Jag fick istället gå till stan och när vi hade köpt bingolotten utanför guldfynd så säger pappa:
Är inte det där din cykel?
Och visst fan var det min cykel!
Där stod den olåst utanför leksaksbutiken.
Så jag hoppade upp på cykeln och cyklade hem.
Lärdom, lås cykeln i fortsättningen.

Jag tycker att det är komiskt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har för mig att jag sa åt dej att göra det :O

Du borde lära déj av din gamla syssling ;) haha!

2008-12-23 @ 10:59:25
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se/
Postat av: Shara

Haha, smart av den som snor cykeln att vara kvar i stan xD

2008-12-23 @ 23:49:48
URL: http://sharasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0