nyberg på besök

Elin har precis åkt hem efter en trevlig afton.
Vi bytte julklappar och jag fick en dvd, I en annan del av Köping säsong 2.
En mycket uppskattad julklapp.
Tack!
Vi har även kollat igenom gamla och nya bilder, garvat åt det ena och det andra
och ätit två skinksmörgåsar med kall o'boy.
Tur att någon kommer och livar upp mina annars ganska ohändelserika kvällar.

Imorgon ska jag ner på stan och hämta mina skor som jag lämnade in för omklackning,
titta på lilla kycklingen som går på tv
och åka till valla för att spela bingolotto med Martin och Alexandra.
En dag att se fram emot med andra ord!

Nu ska jag borsta tänderna och sen vrida och vända mig i sängen innan en ny morgon gryr.
Jag har sovit dåligt de senaste nätterna, inte kul.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0