jag vill ha snö

Det är roligare att läsa en blogg som innehåller lite bilder,
så därför ska jag försöka bättra mig och lägga upp fler bilder.
Synd att jag är så dålig på att ta bilder och ännu sämre på att lägga över dem på datorn.

Min helg har varit bättre än vad jag trodde att den skulle bli.
Alltid kul med överraskningar, positiva alltså.
I fredags var det äntligen dags för disco på sandbäcken.
Det kom något färre än vi hade hoppats på men de handlade för dubbelt så många så det jämande ut sig.
Vi gick med vinst och det klirrar bra i fickan.
Det gör att jag har råd med fler julklappar så lägg på charmen nu.

Jag har köpt dipp och morötter som jag som moffa medan jag tittar på Erik & Mackan.
Helt klart en godkänd söndagskväll.
/S









ingen lyckad helg utan olle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0