I knew it

Jahapp, popcorn och faddergalan blev min kväll.
Jag har tänkt att jag ska se Dagissnuten men vet ej om jag orkar vara vaken...

Igår var det party i Smedjan för Kimberly.
Jag och Elin började hemma hos Robin tillsammans med killarna i bplo3,
ett mycket glatt och trevligt gäng.
Vi anlände till Smedjan strax efter nio och det dröjde inte länge innan lokalen
hade fyllts med båda kända och okända ansikten.
Efter lite mer alkohol i kroppen kände jag alla och kvällen flöt på bra.
Mina högklackade skor hindrade inte mig från att röja på dansgolvet.
Vid midnatt åkte alla ner på stan, Lilla Krog is the shit.

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på eftersom jag glömde min kamera på förfesten.
Det sista jag sa var "jag får inte glömma min kamera"
Men lik förbannat så stod den kvar på bordet när vi hade åkt iväg.
Martin glömde en hundralapp och elin en fribiljett till starlight, jävla oflyt.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0