you will find it

Det var ingen bio idag, det är nästa onsdag.
Då ska det förhoppningsvis vara lättare att ta sig upp ur sängen på morgonen.
Om filmen är bra skiter jag fullständigt i, jag vill bara slippa lektionen.
Jullovet är så efterlängtat!

Dagen innehöll också film på engelskan, Shakespear in Love,
och efter det en rast på två timmar innan mördarlektionen.
Vi kan ju glädjas åt att vi blev klara med bildspelet.

Det blev en tripp till vingåker under kvällen men ingen övernattning, tyvärr.
Men det förändrar inte min sovmorgon på torsdagar som imorgon kommer vara en timme längre.
Jag ska nämligen inte till skolan imorgon, du läste rätt Elin, du får klara dig själv.
Det var inte meningen att det skulle låta drygt.
/S

Kommentarer
Postat av: emma s

DARIN HERE WE COME, WATCH IT

2008-12-03 @ 22:20:50
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/
Postat av: nybbe

vi sitter faktist inte ihop!!! även om jag kanske inte är den mesta att lita på när det gäller kunskaper om discolampor och dess funktion

2008-12-03 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0