ansvar

När man bor själv måste man göra allt själv och ta ansvar. Det är det enda negativa jag kan komma på. Annars ser jag bara positiva saker med det :) Att bo själv i en vecka är inga problem för mig inte. Idag var jag och handlade för kylskåpet var väldigt tomt. Jag köpte ett 10 - pack piroger så nu har jag mat för resten av veckan. Jag älskar piroger :) Jag ska nog ta en inna house börjar.

Robin ringde nyss och ville att jag skulle komma till valla ikväll men jag måste ju upp tidigt imorgon så det passade tyvärr inte. Vi bestämde att vi ska ses på torsdag istället :) Då har jag något att se fram emot. Morgondagen däremot ser jag inte fram emot. Det blir en tidig morgon för jag ska hjälpa till nere i duveholmshallen när barn i alla åldrar roar sig i våra gymnastik redsakp. Så kul är det faktiskt inte så om alla låter bli att komma är det ingen idé att vi ordnar det nästa år. Låter som en bra idé. Hoppas att jag får göra något mindre jobbigt, jag är ju faktiskt sjuk.
På kvällen blir det roligare. Några vänner kommer över och vi ska sjunga singstar och umgås :) Det är ingen fest. Det har pappa förbjudit och jag vill inte svika honom, igen :( Så jag hoppas att alla accepterar det. Ska bli grymt kul att träffa mina saknade vänner igen!

gtg, kan inte låta house vänta!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0