det blir vad man gör det till

Sovmorgon idag. Åkte bil med pappa till skolan eftersom han ändå skulle till badhuset och då slapp jag cykla i regnet. Första lektionen för dagen blev då naturkunskap med Roland. Vi fick veta att från och med nästa vecka ska vi få en annan lärare, för Roland var tydligen bara vikarie för den här killen som vi nu ska få. Alla blev besvikna eftersom vi gillar Roland och han kräver inte så mycket av oss ^^ men besvikelsen lättade när den nya läraren klev in i klassrummet för att hälsa. Jävlar i haven vad snygg han var! Hur ska jag kunna koncentrera mig på lektionerna nu? xD Från och med nästa vecka kommer ingen tjej i klassen någonsin missa en naturkunskapslektion.

Imorgon är klassen ledig :) Hur skönt som helst.

Är det bara min msn som muppar sig?
/S


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nejnejnej Sofie, du är inte ensam. Min är CP... kom in förut, men nu är det kört igen efter att frida har loggat ut mig. Jävla unge =P Jag vill också ha leeedigt.

2008-02-26 @ 20:54:55
URL: http://hannapannautankanna.blogg.se
Postat av: therese

den läraren skulle jag vilja se :D oowh!

2008-02-27 @ 22:54:06
URL: http://theresemariaforsman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0