I hope my smile can distract you

Ryan, Marissa, Seth, Summer och alla andra älskade karaktärer i OC har förgyllt min annars väldigt tråkiga dag. Eftersom jag inte är helt kry har jag ingen lust att visa mig ute, utan chillar hellre hemma framför teven eller datorn ^^ Oj vad tråkig jag låter! Jag lovar att jag snart är back on track :)

Gårdagen var betydligt roligare. På eftermiddagen joinade jag min kusin och hans pappa till norrköping för att köpa en födelsedags present till min moster som fyller idag. Grattis! Vi hann även med att köpa lite godis till hemresan.
På kvällen kom elin, robin och hampus hit :) Vi fyra har inte umgåts sen i sexan. Det var en väldigt trevlig kväll med sunes sommar, hundtricket, snacks, öl och gamla minnen :)

Nu har jag hostat mig igenom 2 nätter, när blir jag frisk?
/S


Kommentarer
Postat av: e

bli frisk! :)

2008-02-18 @ 20:16:08
URL: http://skagerdalemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0