if only you

Fredagskvällen var lyckad för min del :) Blev lite sen till Bea men det var ingen som förväntade mig i tid ändå xD När jag väl var där hade jag askul. Vi värmde upp lite och innan kvällen var slut var alla igång. Jag och Mia gick över till Allex också och hämtade honom och Martin. Bäck bangade för han skulle spela matcher idag. Grattis till målen btw. Hos Bea gick pussbiljetterna runt och det blev en del missförstånd men för min del har det rätt ut sig. Hoppas det gör det för de andra också.
Runt halv ett drog de flesta ner på stan och där träffade jag massa roliga människor :)

Idag har jag tråkigt för alla är i uppsala! Hoppas att kvällen blir roligare.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0