it's Saturday night

Vill börja med att reda ut en sak som en viss hanna har fattat fel. Jag är inte person x, hade det varit jag hade jag skrivit det för jag står för mina misstag. Anledningen till att jag skrev x istället för personens namn var för att jag inte ville få personen att framstå som en idiot, fast det klarar den så bra själv.

Idag gick jag upp klockan halv tio, dra på triss! Det resulterade ju också i att jag var trött på eftermiddagen men ibland får man ta bivärkningarna efter sina beslut. Jag hann iaf med en massa saker på dagen då det faktiskt var ljust ute. Jag gick en sväng på stan med mamma och införskaffade lite "bra att ha" saker hårspray, deo, trosor you name it. Vi kikade även förbi hos mormor en sväng för att kolla om ester blivit större. Jag tror inte att hon blir så mycket större, hon kommer se ut som en kanin hela livet. Hos mormor var även min kusiner så vi stannade och fikade innan vi åkte till specce oc handlade godis :) För er som börjar bli oroliga för min kroppsfigur, med tanke på allt gott som går ner i min stora mun, så kan jag meddela att jag imrogon kommer vara en stolt ägare av ett friskis & svettis kort! Nu är det dags att ta saken i egna händer eftersom ingen annan verkar ge mig en finare kropp till sommaren. Återstår att se hur bra jag lyckas.

Imorse tänkte jag vara duktig och dammsuga mitt rum men helt plötsligt så började dammsugaren låta konstigt och det luktade bränt så jag kunde inte fortsätta. Kul att bara halva matten blev fri från katthår då!

Ikväll kommer mina kusiner, martin och daniel, över till mig och vi ska kolla på film och snacka skit :) Ha en kusinkväll helt enkelt. Det ska bli trevligt. Martin slaggar över här också så det blir skitsnack hela natten.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag är ledsen att jag misstog mig, men det kan hända även den bästa. Det vet du Sofie =)

2008-02-02 @ 22:39:32
URL: http://hannapannautankanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0