låt oss vandra natten vidare, dansa nakna tillsammans i en vattenspridare

Jag ber om ursäkt för mitt, rent ut sagt, förjävliga humör som jag hade hela denna förmiddag. Jag vet egentligen inte varför jag var så bitter, det har ju inte hänt något speciellt utan det var bara en såndan förmiddag då man stör sig på allt och alla. Man pallar inte med alla småsaker som blir fel som till exempel att stiftet är slut i pennan, pennvässaren står för långt bort, motvind på väg till skolan, håret ligger helt platt osv. Inte blev det ju bättre av att vi hade prov först lektionen, men det var inga större problem med frågorna. Efter lunch var den vanliga sofie tillbaka :) Eller ska jag säga sofia kanske ? Det heter jag ju enligt dagens KK. Det hör de väl själva att man inte kan heta, Sofia Kämpe?

Igår innan jag skulle sova rensade jag lite i min inkorg för meddelanden, och då hittade jag gamla gulliga sms från marcus :) Det fick mig att komma ihåg hur jag kände när jag varje kväll fick ett godnatt sms. Jag saknar det. Det är inte just honom jag saknar utan bara den där känslan. Även fast att jag tycker det är skönt att inte tänka på någon konstant och oroa sig för hur den känner så saknar jag ändå det där. Spänningen.

Kvällen ska inledas hemma hos elin med mia och carro. Vi ska spela spel, äta snacks och supa till hel enkelt som elin uttryckte det. Får se hur det blir för min del på den sist nämnda punkten. Vi har tänkt att dra på fest efter uppvärmningen men det är fortfarande oklart om vart vi hamnar. Troligtvis blir vi kvar i laggarhult fast i ett annat hus. Vi har ju faktiskt ett födelsedagsbarn i trakterna. Kvällen kommer iaf avslutas på stan eftersom carro ska med bussen. Förhoppningsvis hinner vi titta in hos tvillingarna också :)

Ikväll ska familjen Kämpe/Sjöblom/Zetterberg/Nilsson grilla =)
/S

Kommentarer
Postat av: jessica

ja, jag blir sjukt irreterad på mig själv.

2008-03-01 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0