man får ju gå hem när man vill

Idag slutade jag ovanligt tidigt för att vara torsdag. Jag var hemma redan klockan 14. Anlaedningen till min korta dag var att jag var på ungdomsmottagningens invigning. Jag joinade Shara och Holmström som hade fått en inbjudan eftersom de har gjort loggan och affischen :) Mycket bra jobb. När vi kom dit var det mingel innan bandet skulle klippas och sen knytas ihop igen. Det var ett teckan på samarbete. Vi hann även med att äta tårta och bli intervjuade av KK. Fotografen tyckte att det var väldigt roligt att ta kort på mig när jag tog tårta och jag var ju inte försiktig med biten heller xD min mamma har lärt mig att man ska ta medan det bjuds :) haha.

Nu ska jag titta på Step Up innan jag ska cykla ner till hallen i det soliga vårvädret.

Imorgon är det fest?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0