what an idiot

Ibland önskar jag verkligen att jag var ensambarn. Jesper kan vara ett riktigt pain in the ass så nu måste jag avreagera mig lite! När jag blir stor ska jag bara ha ett barn, så är det bestämt. Helst en flicka också men jag antar att en pojke får duga ;)

Matteprov idag. Matte B. Matte har aldrig varit och kommer aldrig bli min starka sida. Det fick bära eller brista och jag tror dessvärre att det brast men jag har valt att släppa det och njuta av helgen.
Kvällen ska spenderas hemma hos Bea med några klasskamrater och lite annat rolig folk, eller jag hoppas på att de är roliga för jag har ingen aning om vilka andra som kommer. Den som lever får se.

Bästa lärarna på skolan undervisar på media :) Idag hade Lars och Mats köpt tårta till klassen som tack för att vi gjorde ett bra jobb med inspelningen av Katrineholms Revyn. På sista lektionen stod två stora tårtor på bänken och väntade på att ätas upp. Man fick välja mellan Gustav Adolf-tårta och jordgubbstårta. Om man var fräck tog man en bit av varje. Jag och Andreas var fräcka.
Efter skolan gick jag och elin till friskis och tog oss en tur på rullbanden, det var skönt!

Nu ska jag hacka grönsaker för ikväll ska det ätas tacos! Underbart.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0