det flyter på

Gårdagens disco var väldigt lyckat. Över förväntningarna måste jag säga :) Vi hade räknat med att det skulle komma max 50 pers men istället möttes vi av över 100 discosugna barn :) Det blev lite panik när vi insåg att godiset och drickan inte skulle räcka i mer än två timmar men vi hade snälla föräldrar som ställde upp och skjussade oss hit och dit. Ungarna var väldigt sociala och jag kände mig verkligen som en i gänget när vi sjöng/skrek och hoppade till umbrella :) En riktig sammanhållning mellan de flesta som var på dabgolvet. Jag dansade även tryckare med två killar :) En var assöt! xD

När discot var slut gick klassen ner mot stan. Det blev sång och lite gruppbilder innan jag avvek för att sprinag ett ärende förbi allex. Utanför honom var det ett par stycken och jag hade sällskap med robin ner på stan. Vi gick till mc D för jag var kissnödig med där fick jag inte komma in för det hade tydligen stängt. Men ändå satt det folk därinne, hur förklarar dem det? Det blev allsång utanför istället innan jag och robin drog vidare hem till tvillingarna :) Vet inte riktigt hur länge jag stannade där, hade ingen tidsuppfattning, men jag hann hälsa på alla och ramla några gånger med stephanie xD Sen sprang jag ner till bussen för att hinna säga hejdå till allt folk och sen bar det av hem till min säng.

Dagen har varit bra.
Jag gick hem till mormor och kollade på ester hennes nya hundvalp :) Hon är jättesöt och jättebusig. Jag hann även äta en kebabtallrik mellan lekstunderna. Sen mötte jag elin och vi köpte godis innan vi gick en promenad som blev ganska lång måste jag säga. Vi gick enda hem till emma och sen runt lite mer i stan. Det var härligt.
Det var tänkt att jag skulle spendera kvällen i valla men så blev det inte för min kära vän robin kollade fel på busstidstabellen så vi kom aldrig dit xD Vi skulle ta 21.15 bussen för det var han ju helt säker på att det gick en på lördagar, så vi gick ner dit och väntade. Klockan blev 20 över och bussen hade fortfarande inte kommit. Jag sa att han säkert hade kollat fel men han svarade att han inte är dum i huvet. Då gick tobbe och läste på tabellen och då får vi klart för oss, det jag redan hade fattat, robin hade kollat fel. Det är på fredagr bussen går 21.15 inte på lördagar. Istället för att stå där och frysa och vänta på nästa buss gick vi hem till tvillingarna. Vi kollade på oc och snackade :) Sen följde jag killarna till bussen och nu sitter jag här. Ska strax sova!

Imorgon bär det av till valla eftersom jag aldrig kom dit idag :P Jag kan ju inte svika robin, vi ska ju faktiskt gå ut med hunden.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0