disco hit och disco dit

Stressigt värre! Discot är imorgon och idag fick vi veta att vi inte har något ljus! Det känns ju bra, nooot ! Då är det bara att göra det bästa av situationen, vilket är att ta med sig allt man kommer över! Någon som har någon discolampa, ljusslinga eller vad fan som helst, hör av er! Egentligen skulle vi lägga ner det här discot och planera mer och göra så att alla hjälper till för så är det inte nu. Tur för er att jag har föräldrar som ställer upp.
En annan sak som känns väldigt tråkigt är att tvillingarna har fest imorgon och jag är alltid där! Jag älskar deras fester för det är alltid det perfekta folket :) Hoppas ni saknar mig när jag inte är där ;) men vi ses på stan! :)

/S

Kommentarer
Postat av: jessica

jag kommer sakna dig alldeles för mycket sofie!
klart vi ses på stan! :D

2008-01-25 @ 14:32:58
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se
Postat av: stephanie

du vet att vi okmmer sakna dig förbaskat mycket!
men du får ju ringa när du komemer ifrån discot, så ses vi ku på stan sen ofc! :D

2008-01-25 @ 14:36:52
Postat av: beatrice

vi saknade dig!

2008-01-26 @ 01:00:18
URL: http://beatricekling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0