helgen

fredag
Det blev en lugn kväll hemma hos emma. JAG anlände först och efter en stund kom det resterande kvällssällskapet, betående av elin och therese :) Vi kollade på let's dance och step up! Vi hann även med lite björn gustavsson innan vi gav oss ut i fredagsnatten.

lördag
Tänkte möblera om rummet men det slutade bara med att jag bytte plats på garderoben och sminkbordet (A)
Elin och jag gick en liten promenad och köpte godis innan jag åkte till valla och spenderade kvällen tillsammans med robin :) Vi pratade igenom tre filmer, det är alltid trevligt!

söndag
Var och kollade på hockey med hanna och andreas. Carro gjorde två mål, jag är imponerad ;) Jag har även kollat på oc och nu väntar jag på att idol 2004 ska börja :) I kvällens avsnitt är det Darins audition! Funderar på att poppa lite popcorn och äta till... Jag har bestämt mig för att vara nyttig i veckorna och jävligt onyttig på helgerna och så vitt jag vet så är det helg nu. Popcorn är alltså tillåtet ! :)

Sovmorgon imorgon, ohyeah !
/S


Kommentarer
Postat av: emma S

nej sofie, det heter let's dance ;) :D:D:D

2008-01-20 @ 20:20:46
Postat av: idis

men sofie, hur blir det med house? popcorn & cola? jag har ju också slutat med onyttigheter i veckoran, jag kollar kanppt på tv i veckorna, klarar det inte utan tilltugg :P

2008-01-20 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0