jag är inte som du

Har nyss kommit hem från en tripp till valla :) Pappa skulle till flen en sväng och jag hade så tråkigt så jag passade på att få skjuts till valla. Robin var snäll och mötte mig vid silon. Vi gick en sväng och sen mötte vi felicia, moa, cissi och sabina :) När vi hade stått ute en stund och robin hade sagt "ska vi inte gå hem till nån?" över fem gånger gick vi hem till sabina. Jag hann dock inte vara där så länge, det var ju som sagt en tripp till valla. Pappa kom och hämtade mig och sen gick jag hem från OK&Q8 för pappa skulle tvätta bilen och jag hade ingen lust att joina.
Nu väntar jag på att house ska börja! Tisdagens höjdpunkt :)

Imorgon ska jag leka med jessica och stephanie, längtar! :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0