jag tyar inte mer, jag måste ha lunch

Det blev en snabbis i skolan idag. Nog för att onsdagar är vår kortaste dag men den här var ovanligt kort :) Vi började med att skriva en uppstas som drog ut på tiden så engelskan blev 20 minuter kortare så vi hann bara med läxförhöret och sen var skoldagen slut! Matte - Lena var sjuk så då lät Lars oss gå hem iställer för att vänta i en timme och sen ha en lektion med honom i typ 50 minuter, det var snällt och helt rätt av honom :)

Jag och Elin åkte ner på stan och handlade godis eftersom det är disco på fredag! Allt är väldigt stressigt och det känns som att jag gör allt. Idag var jag och shoppade nödvändiga discosaker och elin joinade mig. Mamma fick sig ett gott skratt också när jag och elin kom ut från willys och hade köpt popcorn. Varken jag eller elin har köpt kärnpopcorn (som jag väljer att kalla dem) förut så vi hade ingen aning om hur många påsar som behövdes. Jag kan ju säga att vi köpte på tok för många! xD

Nu ska jag duscha och sen blir det en tidig kväll.
/S

http://hagapojken.blogg.se - dannes sköna blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0