maybe I can't be just friends with you

Min dag har i stortsätt bestått av onyttigheter och OC. Men hey, det är lördag! Det är okej att vara seg och onyttig. Jag gillar lördagar.

Igår kom hanna, ida och elin över och vi spelade pratmakarna :) Det var väldigt roligt och jag kan ju inte påstå att jag och elin kände oss särskilt hotade någon gång under spelet. Bättre lycka nästa gång. Hur som helst så hade jag väldigt roligt!

Morgondagen ser lugn ut. Träning på kvällen, that's all I know. Tänkte vara hurtig och gå till och från hallen men vi får väl se om jag känner för det imorgon också, risken finns att jag ändrar mig.

Eftersom ingen tänker vara social på msn eller att jag har blivit bjuden på fest så ska jag fortsätta kolla på min favorit serie oc :D
/S

Seth: Its kinda hard to apologise if I don't know what it is I'm apologising for.
Summer: Well its kinda hard to forgive you if you don't know what you're supposed to be apologising for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0