monday

Dagen har inte varit topnotch.
Bowlingen på idrotten kunde ha gått mycket bättre. Det var knappt så jag kom över 100, och det gör jag alltid! Mina poäng brukar faktiskt ligga en bit över 100 men idag fick jag nöja mig med 106, eller jag är ju inte nöjd men whatever ^^ Jag vet att jag är en dålig förlorare, det har jag alltid varit, men jag erkänner det ju. Inte blev det bättre av att elin var en glad vinnare. Men vad kan man förvänta sig när hon vinner över mig för typ första gånen (A) det ska inte bli en vana!
Skoldagen blev kortare än väntat eftersom jag var tvungen att gå hem. Jag hade så fruktansvärt ont i magen så jag kunde verkligen inte stanna kvar. Ville bara hem, sätta på mig myskläder, lägga mig på magen (jag ligger alltid på mage när jag har ont i den, det hjälper) i soffan och kolla på OC. Sagt och gjort! Värken har avtagit men jag känner att jag inte ska åka ner till hallen. Jag vet inte om det smittar ?

Det är lika bra att jag är hemma och läser ut boken som vi ska skriva recension på imrgon. Jag har 50 sidor kvar av min otroligt tråkiga bok. Usch jag hatar verkligen att läsa dåliga böcker! Det är en pina. Lika bra att få det överstökat.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0