nyår

Nyår var verkligen topnotch! :) Jag hade en sjukt rolig kväll/natt/morgon ^^ Kvällen började med middag hos nyberg med mina favoriter, emma, hanna, mia, ida och självklart elin som gud skapade henne. Ett misstag var att låta elin stå vid spisen. Hon råkade nämligen stänga av den barnsäkra spisen utan att märka det, så maten blev klar senare än planerat xD hon slutar aldrig överraska mig den där ;) maten var iaf otroligt god :) Efter maten kopplade jag ihop singstar och sen sjöns det. Jag hade gärna stannat lite längre hemma hos elin men vi var tvugna att rätta oss efter taxin. Det var ju inte lätt att hyra en minibuss efter klockan nio så vi åkte till maja lite tidigare än planerat. Eller det var väl inte planerat att vi skulle till henne, eller jo vi hade planerat det men inte berättat våra planer för maja xD men snäll som hon är så fick vi komma in :) Det blev en stört kul kväll och alla var på topp! Dock inget singstar som alltid är med på alla fester annars, men jag klarade mig :)
Till klockan tolv skulle alla ner på stan så vi knallade väl ner vid halv tolv typ. Jag började promenaden i min anyinförskaffade pumps men de åkte snabbt av och på med mina kära stövlar istället. Jag ville så gärna ha pumpsen men de började glappa så jag kunde verkligen inte gå i dem. Synd. På stan var det lika mycket folks om jag hade hoppats på :) Alltid lika roligt att träffa folk.
Jag och martin hade bestämt oss för att vara uppe hela natten så vi drog på efterfest hos micke lindh. Där var det mycket folk och jag hade lika trevligt där :) Helt plötsligt försvann typ alla så efter att ha följt pontus hem så gick jag själv ner mot stan. Jag kände verkligen inte för att gå hem och sova och tur som jag har ringer marcus precis då och säger att jag ska henka hem till allex. Självfallet! :) Jag, martin, macus och kasta-mobilen-i-snön-lina gick hem till allex, inte för att han var hemma men vi hade nyckel^^ sedan var det ju någon som åkte ner i snön och blev pulad men vi nämner inga namn, eller vad säger du marcus ;)
Alexandra och danne var redan hos allex när vi kom men de låg och sov. Efter att ha jagat bort "tjockisen" (som marcus valde att kalla honom xD) som stod utanför dörren och plingade och trodde att han skulle få komma in så värmde jag mig några otroligt goda köttbullar. Seriöst, de var asgoda! Det tyckte martin också så vi ått upp dem sista samtidigt som vi kollade på björn gustavsson på youtube ^^ Han är min och martins idol :) Shit vad vi satt och garvade. De andra tråkmånsarna hade lagt sig men jag och martin kunde roa oss själva :) Klockan kvart över sju kände jag att det var lika bra att gå hem för då började även jag och martin att bli trötta och köttbullarna var ju slut så :P

nyår '07 - topnotch!

http://sofiekampe.bilddagboken.se - bilder från kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0