träligt, det har väl du aldrig sagt?

Bara två lektionen idag så jag och elin tog halv tolv bussen ner på stan. Där var vi tvugna att fördriva tiden till tre för vi skulle vänta på elins mamma. Sen visade det sig dock att hon också hade slutat tidigare men det hade ju inte vi någonaning om så vi fördrev tre timmar på stan. Och det var ju tur på ett vis, för annars hade vi missat vurpan inne på hembagarn's. Vi gick dit på en cola och boll. Mannen "offret" som ramlade var antingen full eller handikappad. Jag är inte säker på vilket det var men hur som helst så var han läskig och inte normal. Sen fiket har byggt om är det som ett litet trappsteg upp till sofforna och det hade väl han tydligen glömt bort fast han 3 minuter tidigare hade gått ner för trappsteget. När han skulle gå tillbaka och upp för trappsteget blev det en liten chock när han klev på kanten av trappsteget och liksom gled ner på golvet igen med foten. Han for nordväst med hela kroppen, liksom satte krokben på sig själv, ramlade in i boret, ner på stolarna, rev med sig en blomma i farten och landade slutligen på golvet. Och där satt jag och hade sett hela processen, vilket resulterade i ett asgarv!

Ikväll kommer hanna, ida och elin hem till mig. Vi ska spela pratmakarna, sjunga singstar och äta onyttigt :) Nu ska jag packa mina väskor för en vecka hemma hos farsan. Hoppas att han inte har lagat någon mat för då blir det kebabtallrik!
Ska även ner på stan ikväll och träffa alexandra för nu ska det glos oc :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0