vad äre med dig ?

ja jag vet att det är adolf's fras men jag lånar den tills jag har en egen ^^
Igår var det 18 årsfest på skogsborg. Födelsedags barnet var Crissi och jag hoppas på att hon hade en trevlig kväll :) Min kväll var roligast framåt slutet, bättre sent än aldrig. Det var inte många jag kände där men jag är inte så folkskygg av mig så jag pratade på ganska skapligt ändå :P När festen var slut följde vi mia till bussen och sen hade inte kvällen så mycket mer att bjuda på så jag och elin gick hem till mig och åt kladdkaka :)

Nu har pappa och jesper kommit hem från farmor. Då var det slut på friden. Nu får jag iaf riktig mat, har ju inte orkat laga någon när jag har bott ensam och om jag har lagat någon så har det varit köttbullar och makaroner. Men jag gillar't =) ikväll ska pappa iaf göra tacos till mig ^^

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0