well, I just like to drink

Justin sa nyss skål för New York, jag säger skål för Justin Timberlake! Seriöst, han är grym! Just nu kollar jag på futuresex/liveshow som sände på tv400. Fatta att vara där och se killen live. Vilken upplevelse. Det är en av mina punkter på min "att göra innan jag dör-lista". Jaha nu blev det reklam också, då kan jag lägag all uppmärksamhet på datorn ^^

Idag har det var en riktig softardag. Var otroligt seg hela förmiddagen men det blev lite bättre när jag hade duschat och fixat till mig lite. Jag tänkte att jag skulle gå värsta fetingpromenaden idag men jag hittade ingen partner. Det är inte lika kul att gå själv så det blev bara en kortis.

Ikväll när jag sappade på teven, för att hitta något att kolla på, var det till min stora förstjusning det allra första avsnittet av svenska idol. Första avsnittet av Idol 2004 med Peter och David :) Väldigt underhållande!

Nej nu ska jag lägga all uppmärksamhet på min blivande make, justin ;)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0