det är inte svårt när det är lätt

Idag har varit en bra dag :)
En dag då det händer saker hela tiden
och man slipper vara hemma och göra ingenting.
Fler sånna dagar, tack.

Klockan elva befann jag mig på stan för att möta mamma.
Vi köpte tågbiljetter och allsång biljett :)
Klockan tolv stod jag vid okq8 och väntade på emma och sen cyklade vi till djulö.
Det blev sol och bad all day long, love it.
Stekhet sol och bajsvatten, det är så det ska va.
På kvällen blev det allsång med Gabriel Forss.
En väldigt underhållande afton :)
Allas våran Pelle Nyberg sjöng och det fick man ju inte missa.
Killen skötte sig bra och jag är nöjd med min dag.

Nu ska jag sova för imorgon väntar shopping med Sandra!
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallåå det har stått i tidningen attd et faktist är riktigt rent vatten i djulösjön!

2008-07-31 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0