det mesta regnar bort

Nu blev det helt plötsligt lite pinsamt.
Varför gjorde jag sådär?

Regn idag igen, varför är jag inte förvånad?
Det är alltid fint väder när man vaknar men lagom till att man ska gå ut så börjar det regna.

Jag och Elin var en snabbis på stan idag.
Jag köpte kycklingspett för vi ska grilla ikväll :)
Klockan halv fem startar jag grillen och sen är det drop in.
Gyllene Tider skivan ska spelas på högst volym, vi vill ha lite sommarkänsla mellan regnskurarna.
Och vad är sommar om inte Gyllene Tider?

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen låta mitt hår självtorka.
Jag måste bli snällare mot mitt hår, jag sliter på det alldeles för mycket.
Jag måste också ringa min lillebror.
Pappa fyller om en vecka och vi har inte köpt någon än.
Om någon har en perfekt present till en kräsen 43 åring, hör gärna av er!

Det nalkas fest ikväll.
Nalkas?
Konstigt ord.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0