här kommer vi

Idag har jag och Sandra varit ute på en feting promenad.
Nu slipper vi ha ångest för all mat som vi ska äta hos emma ikväll.
Hon ska nämligen ha födelsedagsmiddag, mycket trevligt.

Gårdagskvällen var mycket trevlig.
Systrarna Spång och Elin kom hit för att värma upp lite inför kvällen.
Vi fick ett erbjudande att komma till valla men självklart missade vi bussen.
Attans bananer!
Istället gick vi till Abbens bror, tur i oturen.
Kvällen fortsatte på krogen och det finns inte mycket att klaga på.
Det blev lite panik ett tag när min väska var tom
men jag hittade mina saker tillslut, under bordet.
Hur fan kommer det sig?
Min kamera gick sönder under kvällen men några bilder blev tagna :)
Enjoy!
/S








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0