home

Jag är hemma igen.
Resten av familjen kommer hem på lördag
men palla vara kvar så länge, nej precis!
Så det blev tåg hem också, jag börjar få kläm på det.

Farmor var väldigt glad över att se mig igen :)
Åh, ljuvliga människa.
Jag har även gjort mitt första dopp för året!
De sista dagarna var det väldigt skönt i vattnet,
21 grader om jag inte minns fel.

I fredags fick vi den idiotiska idén att knalla upp för Oxfjället.
Det var seriöst en av de jobbigaste sakerna jag har gjort i mitt liv.
Svetten rann, benen skakade och myggen åt upp en.
Usch, aldrig mer!

I övrigt har resan varit helt okej och det var kul att träffa alla igen.
Det blev många kortspelskvällar i Weidenbladhs stuga.
Nu ska jag packa upp och sen sova.
Det är allt jag orkar just nu.
Åka tåg är jobbigare än man tror.
Men som sagt, jag är hemma!
/S


Kommentarer
Postat av: alexandra

Välkommen hem =)

2008-07-30 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0