inga konstigheter

Jag har en plan för dagen
äta en kebabtallrik.
Inga konstigheter.

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigare.
Det sa jag igår också och det kunde jag ju glömma.
Resultatet av att jag kom i säng sent igår, och gick upp tidigt idag är att jag är trött.
Inga konstigheter där heller.
Anledningen till att jag kom så sent i säng var för att jag gick på en oplanerad efterfest.
Planen för kvällen var att jag skulle joina Carro på krogen för att hon skulle träffa Jocke.
Jag hade ändå inget bättre för mig så självklart ställde jag upp och följde med.
Jag hade planerat att jag skulle vara hemma skapligt och därför var jag påväg hem innan krogen hade stängt.
Det var då Gurra ringde och mina planer sprack.
Jag blev lovad en god pepparbiff hemma hos Johan, det var den största anledningen till att jag följde med.
Jag var så otroligt hungrig! Och biffen var god.
När jag hade hört nog av Rasmus och Magnus musik, Gurras illamående
och pratat lite minnen med Johan så gick jag hem.
Absolut inga konstigheter.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0