jag känner ännu rädslan att förlora dig

Igår blev det middag, dans och singstar hos therese
för att inviga hennes födelsedag som är IDAG!
Än en gång, grattis!
Kvällens låt blev Allt som jag känner, sjukt bra!
Efter några stopp på diverse tillställningar blev det krogen.
Jag och Elin kirrade så att hela Lilla Krog sjöng för födelsedagsbarnet.
Allsång är aldrig fel.

Jag har precis kommit hem från fika hos Therese
och nu väntar jag på att köttet på grillen ska bli klart.
Inte för att jag är särskilt hungrig men grillat går alltid ner ;)
Ikväll blir det film med elin, therese och en hel del godsaker.

Uppdatering om mitt brännmärke:
Det som från början bara var en liten röd prick
ser nu ut som ett bajsstreck.
Och det syns på flera meters avstånd.
Försvinn!
/S

   

Kommentarer
Postat av: elin

den där kvällen glömmer man inte i första taget

2008-07-06 @ 20:04:38
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0