jag skulle aldrig bajsa på en fest

Varför är man aldrig trött när man bör vara det?
Självklart ska jag vara pigg klockan halv två på natten
men aldrig när jag sitter på no-lektionerna i skolan.
Jag antar att det är det som kallas att vara en nattuggla?

Kvällen och största delen av dagen har spenderats med elin :)
Jag bjöd henne på middag, pizza.
Jag är bra på avancerad mat.
Det hade varit kul om Viktor hade tittat förbi också
men hey, jag överlever :)

Imorgon kommer Sandra :)
Hon stannar till på måndag och det ska bli grymt kul.
För er som inte vet så är Sandra min sysling och vi har kul ihop.
Jag har tur, jag har bara roliga i min släkt.

Nej, nu ska jag försöka somna.
Godnatt.
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0