sista natten

Jag är sugen på en tacopaj men mindre sugen på att cykla och köpa en i regnet.
Jag väntar ett tag till och har det inte slutat får jag äta köttbullar.

Nu har jag varit på stan och köpt en present till pappa P.
Jag hade hoppats att mitt sällskap, Viktor och Blaja, skulle hjälpa mig att hitta en perfekt present.
De är ju trots allt killar.
Men de var inte till mycket hjälp.
Så det blev ingen speciell present, men så är ju inte 42 en speciell ålder heller.

Än så länge inga planer för kvällen men något ska jag väl hitta på?
Det är ju faktiskt sista natten i Katrineholm på över en vecka.
Trodde jag skulle vara lite mer eftertraktad då, men icke.
Sorgligt, jag tycker mer om mig själv än vad andra gör.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0