Ubbe, Sillen och Mårten ?

Idag vaknade vi klockan 13.00!
Jag hatar att sova så länge, jag får ångest.

En nybakad kladdkaka står på diskbänken och väntar på att bli uppäten.
Den får vänta till ikväll.
Jag har lovat sandra att mina kladdkakor är top notch, upp till bevis nu.
Vi ska snart ta en promenad och sen blir det kebabtallrik :)
Två stycken på fem dagar, vi gillart.

Middagen hos emma igår var väldigt god.
Självklart åt jag så jag blev proppmätt.
Vi gick över till Ludde och Patrik som hade korv-fest.
Vissa var med dragna än andra, nämner inga namn.
Bilder kanske kommer senare ;)

Ikväll är Sandras sista kväll här i Katrineholm
och om inget intressant dyker upp så blir det en filmkväll.
Är inte helt fel det heller.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0