såhär på kvällskvisten

Händelserik dag, not.
Undrar om det är någon som längtar efter att få läsa vad jag har gjort under dagen?
Knappast troligt, men ändå har jag läsare.
Jag borde starta en metroblogg och tjäna pengar.
lol, så många läsare har jag inte.

Det värsta är när man läser ett inlägg som man vet är avsett för att försöka göra någon avundsjuk.
Ett inlägg som är riktat till en viss person, som förhoppningsvis inte alls bryr sig.
Sjukt irriterande.

Imorgon åker min lillebror och pappa till farmor i Risbäck.
Jag stannar hemma två veckor till innan jag också åker upp till fjällen.
Det innebär att jag har egen lägenhet, underbart.
Jag tycker om när jag får göra som jag vill.
/S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0