I need a man who can take my hand

Jag har ett brännmärke på hakan, precis under läppen.
Det är inte att rekommendera.
Inte för att jag själv har valt att ha det där, jag blev fimpad igår.
Dock inte med flit, I hope.
Nej, det måste ha varit en olyckshändelse med tanke på alla förlåt som kom efter.
Förlåten gjorde det tyvärr inte mindre ont men jag var hård,
mest för att bäck skulle slippa höra mitt gnällande.

Förutom den lilla incidenten så flöt kvällen på bra.
Vi kom till Jesper runt 22 och då var de flesta lite vingliga.
Efter någa omgångar ölspelet var även sofie lite på lyset.
Det är så det ska vi.
Kvällen fortsatte på stan och krogen.
Inget att klaga på :)

Ikväll är det födelsedagsmiddag hos Therese och jag ska självklart infinna mig :)
Jag hörde något om grillat och potatissallad, mums.
Kvällen kommer avslutas på krogen och förhoppningsvis har jag inte gjort slut på för mycket pengar.
Jag hatar ångesten man får dagen efter när man märker att man kanske köpte en drink för mycket.
Nu ska jag duscha och göra mig finare än vad jag redan är.
Hoppas att mitt nyinförskaffade solpuder döljer mitt sår på hakan.
/S

I dont know what you do
but you do it well
I'm under your spell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0