ingen action precis

Jag har fått färg.
(fått färg i som att ha blivit lite röd)
Åtta timmar i solen gav resultat.
Kul att man har ett jobb där man får vara utomhus när det är fint väder :)
Men imorgon är min sista dag, skönt för mig men tråkigt för mina arbetskamrater.
Jag ska göra kladdkaka ikväll och bjuda gubbarna imorgon.
Det kommer uppskattas, det är jag helt säker på.

Hoppas det är fint väder nästa vecka också.
Då vet jag någon som kommer steka nere på djulö.
Jag är i behov av lite fräsch solbränna.

Haha, idag fick jag reda på att albin är med i sommarlovsmorgon.
Jag var tvungen att kolla upp det och mycket riktigt,
där sitter han runt matbordet med kända skådespelare.
Värsta Vännerna heter serien.
Jag ska be om hans autograf när vi ses hos farmor.
/S

Kommentarer
Postat av: eelin

åh va coolt! vilken tid?

2008-07-04 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0