hur vill vi ha det här då?

YES, min ekonomi ligger på plus igen!
Jag ska sluta skriva om min ekonomi nu.

Största delen av dagen har spenderats på TipTop.
Jag och Carro höll Hanna sällskap :)
Medan Hanna klippte kunder fixade jag Carros hår.
Det blev styling, ingen klippnig för min del.
Mamma bjöd mig på skräpmat idag. McDonald's.
Jag hade hellre velat ha kebab men hon hade lovat Jesper att kirra ett CocaCola-glas.
Han vill ha en av varje färg och veckans färg är blå
men den färgen hade tagit slut så vi fick ett lila.
Tur för honom att han har en syster med kontakter,
jag känner en med blått glas som är villig att byta.
Lol, vilken intressant historia.

Jag har börjat använda "lol" lite väl ofta.
Det är alexandras fel.
Skyll på henne.

Vad ska man äta för mat ikväll då?
Det enda frysen har att bjuda på är köttbullar.
Jag åt makaroner och köttbullar både igår och i måndags,
så varför inte idag också?
Det är iaf nyttigare än kebab!

Ikväll kommer Elin och joinar mig :)
Vi ska äta kladdkaka och kolla på SATC.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0