3 dagar kvar

Jaha, då har min favorit dator hemma kraschat.
Det har resulterat i att jag har minskat mitt datoranvändande.
För vem vill sitta vid den sega datorn där msn är fucked up?
Inte jag.
Så tro det eller ej, men jag har pluggat varje dag den här veckan.
Helt otroligt.
Och det har gett resultat. 
Nu har jag bara ett arbete kvar.
Det är visserligen det jobbigaste och längsta men jag ska fan vara klar till på måndag.
Jag ber om ursäkt redan nu för att jag inte kommer vara social i helgen.
Imorgon är det födelsedagsmiddag hos mig för mina bästa vänner.
Det ser jag fram emot.
Presenter ska jag få också :) 

Bara 3 dagar kvar till den roligaste dagen på året,
min födelsedag! :)
I can't wait.
/S



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0