födelsedag

Ingen kan väl ha missat att jag fyller år idag?
Med tanke på hur mycket jag har tjatat.
Nu måste jag vänta ett helt år till, suck.
Men jag ska vara uppe till tolvslaget.
Njuta av varje minut.

Födelsedagen kunde inte ha börjat mycket bättre än vad den gjorde.
Vi förfestade hemma hos danne och sen blev det öltältet.
Jag kom in en kvart innan jag fyllde, woho!
Efter en stund i det otroligt överfulla öltältet drog vi till lilla krog.
Där träffade jag crissi som bjöd mig på tequlia ;)
Mina kära vänner fixade även så att hela krogen sjöng för mig.
En riktig allsång, kalas :)
När lilla stängde sprang (ingen tid fick gå till spillo) jag in på starlight.
Där träffade jag christian och jävlar vad vi (jag) dansade.
Tror jag var själv på dangolvet ett tag xD
Herregud, tur att ingen tog kort.
Efter all dans blev jag hungrig och gick till maistro där det bjöd mig på en pizza.
Man borde fylla 18 oftare.
Alexandra höll även ett tal för mig :)
En toppen natt med andra ord.

Fredagen bör också nämnas.
Först åt vi middag hemma hos mig och sen var alla proppmätta.
Senare träffade jag alexandra och spenderade största delen av kvällen med henne.
Här kommer en liten mumsbit från kvällen:
Vi stod i kön till toaletten inne i öltältet
och ni som var där vet att det var en liten trapp för att komma upp till toaletterna.
Vi stod på översta steget när jag säger till alexandra "pass på"
vad min syn skådade förtäller inte den här historien.
Alexandra gör en hastig rörelse och börjar falla bakåt, ned för trappan.
Hennes min var obeskrivlig och redan här visste jag att det här skulle resultera i asgarv.
Jag får tag i hennes hand i sist stund och drar upp henne.
Vilken räddare i nöden jag är.
Min belöning var ett asgarv som varade i minst 10 minuter.
Jag ♥ alexandra, härligare brud får man leta efter!

Men inte fick jag någon laptop som jag hade önskat mig.
Det stod överst på önskelistan.
Dock har jag fått pengabidrag till en,
så innan veckan är slut ska jag vara en stolt ägare till en laptop.

Jag vill passa på att tacka för alla grattissms som jag har fått idag :)
Ibland är det bra härligt att vara sofie kämpe.
Godnatt.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0