fortfarande 3 dagar kvar

Mitt arbete om andra världskriget
som skulle vara inlämnat för ett år sedan
är så gott som klart.
Det tog två dagar att göra.
Tänk om jag hade gjort det på en gång
då hade jag hunnit gjort fler uppgifter och fått högre betyg.
Jag vet att jag är värd mer än G i historia
och det vet min lärare också.
Om jag bara kunde få bort ovanan med att skjuta upp allt till sista minuten.
Någon som har ett bra tips?

Den positiva nyheten är att jag är ledig i helgen.
Wiehoo, sofie kommer vara ute och göra katrineholm osäkert.
På lördag har jag lovat emma en heldag nere vid djulö.
Det vorde ju bra om det var lika varmt då som det är nu.
Det önskar jag mig i för tidig födelsedagspresent.

Nu ska jag skriva rent svenskuppsattsen
som handlar om det danska språket.
Sedan ska jag nog plugga nationalekonomi
eftersom det är prov på tisdag.
Då behöver jag inte oroa mig för något plugg resten av helgen.
Japp, den kör vi på.
/S

"om jag i era ögon
framstår som extra hätfig
är det ert fel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0