can you feel it

Midsommarafton, kul.
Kvällen började med jordgubbar och glass hos mig
och sen gick jag och mina vänner hem till alexandras bror.
Där blev det korttrick, hundtricket och skratt.
Kvällen fortsatte på krogen där vi firade alexandra
som kom in för första gången, lagligt.
Trots att det var lite ont om folk så blev det en kalaskväll!
Det behöver inte alltid vara mycket folk, så länge det är rätt folk.

Jag är rastlös.
Jag vill inte vara hemma.
Jag vill på bio men elin tänkte inte på sin kära vän när hon bokade biljetter
till SATC filmen, tack.
Så nu sitter jag här mot min vilja och äter godis.
Vart ska detta sluta?
/S
 pappa P ♥

Kommentarer
Postat av: elin

det var pelle som bokade ;)

2008-06-28 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0