I rather give my ego another push

Idag har jag kört bil och det händer inte ofta.
Ett körkort skulle sitta fint men med tanke på att det var tredje gången
som jag körde bil så känns ett körkort ganska avlägset.
Men jag har hört att övning ska ge färdighet.
Det värsta är att jag blir så stöddig när jag sitter bakom ratten.
Har jag klarat att backa ut från parkeringen så blir jag så jävla stolt.
En vacker dag kommer jag få äta upp mina ord.

Jag har inte bara kört bil idag.
Jag har slangat vatten, rensat RB- brunnar och kollat på ett hål i valla.
Mycket händelserik dag.
Imorgon är hampus tillbaka från paris så då återgår vi till målandet.
Och på torsdag ska vi äta på sibylla, sista måltiden.

Hörde Hurtful på radion idag.
Jag älskar den.
/S

You don't know what you got till you missing it a lot
I have to go throw it away
I was wrong from the start from the button of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0