heeeeelg med överdrivet många e

Jag och Mia såg Sex and the City filmen igår.
Bästa filmen jag har sett på länge.
Kan meddela att biochecken som vi vann på framefestivalen inte var laddad med ett enda öre.
Vilket jävla lurendrejeri!

Ikväll blir det picknick på gatstuberg :)
Jag ska ha med mig jordgubbar.
Det ska bli trevligt.

Idag var Carros sista dag på jobbet,
vilket innebär att jag måste klara mig utan henne hela nästa vecka.
Det kommer att bli tufft, hon förgyller verkligen mina dagar.
/S
















HAHA, shit vad vi garvade åt den här bilden!
"den där raderar du på en gång!"
Tur att hon inte läser min blogg, hon skulle döda mig.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Fyy fan kwenna! Denna bild kommer jag att drömma MARDRÖMMAR om i hela mitt liv! fyy fan hahaa skööning// Arbetskamraten

2008-07-06 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0