feeling good don't ever cost a thing

Sommarkännslan börjar smyga sig på.
Allsång på Skansen och Morden i Midsomer är sommar för mig.
Brudar, blir det någon live allsång med anders i år?
Det måste det ju bli.
Nya traditionen! :)

Imorgon fyller min f a v o r i t 17 år!
Presenten är köpt, men jag har för mig att de önskades den 12 juli?
Eller missminner jag mig?
Måste kolla upp det där.

Jaha, nu är det säkert många som slår upp tälten inför Peace & Love 2008.
Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte alls.
För vad är väl en konsert i Borlänge?
Den kan vara alldeles dyngsur, kall och förjävlig
eller helt fucking jävla underbar!

Emma, biljetterna till Parksommar ska beställas SNARAST.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0