vem har sagt att det är fel att vara originell

Jag tror jag har hittat en dator som jag vill ha nu.
Jag och pappa kikade in på onoff idag och där hittade jag en intressant.
Men "man ska inte vara för snabb när man gör affärer" / pappa P.
Helst vill jag ha en röd men då måste jag punga ut 11.000
och det går verkligen inte ihop med min sommarekonomi.

Sommarlovet är inte långt borta nu.
Visserligen ska jag jobba de första veckorna men jag slipper iaf skolan.
Det behövs om jag ska palla ett år till.

På fredag blir det troligtvis stockholm med elin, lite mer övertalning så ;)
Det skulle inte vara helt fel att luncha med sandra då.
Jag saknar henne.

Nu ska jag plugga lite till provet imorgon.
Japp, jag har prov sista veckan.
Så jävla osportsligt.

Fotboll ikväll med popcorn.
Är chippen med, är jag med.
/S

Kommentarer
Postat av: sofie z

chippen gjorde illa sig och allbäck var inte änns med, :(

2008-06-11 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0